Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miten kotikausikortit/liput kotiotteluihin toimitetaan?

Kotiotteluiden lipuista lähetetään lunastamisohjeet sähköpostitse muutama päivä ennen ottelua. Nämä ohjeet lähetetään Lippupisteen toimesta. Lunastus tapahtuu Lippupisteen järjestelmässä ja lunastamisen yhteydessä saa valita katsomopaikkansa sen mukaan onko ostanut lipun K-18 vai perhekatsomoon. Sähköposti lähetetään lipun ostaneen henkilön ostohetkellä tilitiedoissa olevaan sähköpostiin, joten on tärkeää pitää huoli että sähköposti on tilitiedoissa ajan tasalla. Mikäli sähköpostiosoite vaihtuu oston ja lunastamisen välissä, kannattaa olla yhteydessä palautelomakkeella.

Kotikausikortit toimivat tällä hetkellä samalla tavalla, eli kausikortin ostaneille lähetetään lipun lunastamissähköpostit jokaisesta ottelusta erikseen.

Jäsenkorttia ei ole saapunut

Tekstiviestit lähetetään jäsenille erissä, eli ei kannata huolestua jos heti jäsenmaksun maksamisen jälkeen ei saa tekstiviestiä. Yleensä tekstiviestit lähetetään aina ennen maaliskuun maaotteluita ja ennen kesäkuun maaotteluita.

Jos tekstiviestiä ei kuitenkaan ole kuulunut, tai ilmenee jotain muita ongelmia sähköisen jäsenkortin kanssa, kannattaa näistä olla yhteydessä palautelomakkeella.

Haluan ostaa lipun lapselle / sukulaiselle / ystävälle

Ottelulippuja myydään yksi per jäsen, joten toisen puolesta ei voi ostaa lippua. Jos haluaa lipun Pohjoiskaarteeseen, suosittelemme liittymään jäseneksi. Jos kyseessä on nuori lapsi, voit tehdä hänelle tunnukset, joille ostat jäsenyyden, ja liität esimerkiksi oman varasähköpostisi, jos lapsella ei ole vielä omaa sähköpostiosoitetta. Näin lapselle myös kertyy mahdollisten arvokisalippujen etuostopisteitä.

Olenko oikeutettu alennuslippuun?

Kotiotteluihin myytävät alennusryhmät ovat samat kuin Palloliiton alennusryhmät. Tätä kirjoittaessa 2023 karsintoihin Palloliiton alennusryhmät ovat 6–17-vuotiaat, opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät.